Helgens citat =)

"Asså sune han ser ju mer ut som en hund, o river mer som en typ kamphund" :P


"Eller hur att jag ser ut som en servitris i de här kläderna ?"


"Emelie, du sa ju åt mig att knäppa en knappa" (Haha jess inte dåligt packad..)



"Ska ni flytta ? Men Fan vad bra!" (våran nuvarande hyresvärd)


Efter att ha handlat nattmat på kebabhuset "Emelie det fanns inga bestrick, emelie leta. du måste hjälpa mig. JAG VILL HA BESTRICK"


"Han är såhär samhällskille" "vadå läser han tidningen eller ?"   Ja han läser illustrerad vetenskap och kollar på uppdrag granskning, och jag har typ bara dejtat datanördar förut" (hahaha sötnosar =P )


Några timmar senare

"Asså det är väl typ i kåsavo?? (nej det är inte felstavat :D ) Jess tillägger "Ja du skulle behöva dejta den där samhällskillen"


"Du, vi två har tjejkväll ikväll så du kan dra nu."



"MEH vi kan inte dra , JAG HADE FÅTT RAGG"


"Gud vad många som raggat på mig ikväll, jag är säker på att de tror att jag är en servitris och vill ha gratis dricka"
(Jessica drar slutsatser =P )


"Jag skulle aldrig kunna förlåta otrohet" Jess Asgarvar . "Ne men seriöst jag skulle inte det" Jess dör av skratt.



"Jag kanske ska flytta till ett hus mittemot rondellen" (Vart är mittemot rondellen?)


Vår egen pizzagubbe " Ja det är så att jag är VIP på harrys så jag tänkte om ni vill ha lite fribiljetter till nästa helg ? " Vi : "aha ah visst" =)  inte varje dag man får fribiljetter när man köper pizza hehe





Xoxo

Kommentarer
Postat av: Mj

INGET? :P

2008-10-13 @ 13:07:13
Postat av: jessie

hehe tycker BESTRICK! är roligast..kanske för att jag minns känslan av desperation över BESTRICKEN som saknades...HEHE o du sprang, min ängel på två ben :)

2008-10-16 @ 11:42:01
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0