Världens sjukaste dröm?

Ja tiden går medan jag o david sover som grisar o drömmer konstiga drömmar. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt nu.

Drömde att jag var på cinderella med malin o jess för att kolla på Chris Brown. Sen hamnade vi på nån efterfest med honom o allt folk som var med på förra lördagen. Jag o han strula, o jag kan säga han är inte dåligt het på nära håll . HAHA Fast han hade Ken rings ISblåa ögon, det var önsketänkande kanske.  Sen gic k allt utför, jag blev som lam i kroppen. Kändes som jag var full/drogad.

Sen blev vi mer eller mindre jagade av massa killar som sa att vi var deras ragg, vi slogs o knuffades men ingen lyssnade på oss.  "du är ju kär i mig" sa en kille med rött hår med page. O hans kompis var skitsur på mig. Hihi

Jag började plocka ihop mina saker, de låg nececärer överallt. men ingen var såklart min. Killarna sprang efter oss och jag var helt bortdomnad. JAg började öppna garderobsdörrar men det var egentligen dörrar till hotellrum där folk hade sex. O varje gång blev jag knuffad och slog i huvudet i golvet.

Sen skulle vi ta ett plan som gick från översta däck,, men för att få komma med var jag tvungen att ha fixat en renrasig pitbull o speciella åkplåster man sätter på ögonen till min familj som var jätte åksjuka. när vi väl kom fram var sune där o nån vakt började jämföra pibullen med sune.  I drömmen var den liten som en katt o sune var stor som en häst. FAN


Analysera mig psykolog =P behöver hjälp.


Kommentarer
Postat av: JESS

hahaha är allt jag kan säga. om du hittar någon som lyckas reda ut detta är jag den första som vill veta vad drömmen betyder :)

2008-11-28 @ 15:55:19
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0