Slagsmål.

Vet inte några som kan gräla som jag och David. Kanske jag och Malin när vi är igång som värst. Vi har grälat konstant Hela dagen. O när det blir som mest seriösast och allvarligast börjar altid nån att fnissa. (oftast jag).

Som imorse i köket, David blir tokförbannad o drämmer igen micron.. Blir några konstiga siffror i displayen. slutar fungera såklart. När man öppnade luckan börjar den gå igång, när den är stängd slutar den. Börjar ju fnissa såklart. Skitroligt. David säger nått i stil "HÅLL KÄFTEN FÖR I HELVETE; det är INTE roligt!!"
O Ingen säger åt mig att hålla käften, så då blir jag skitförbannad o grälet är igång igen. =).

Var ute hos Herr Polis för att hämta vinterdäck, tror jag =P . Jag hade ju på mig vanliga kläder så jag vägrade ju hjälpa honom o riskera att skita ner mig. "MEn sätt dig i bilen då din Lata fan!" Sen skriker han från boden "GAAAHHH , jag har brytit fingret"
"Ja säkert , hihi " sa jag o började tokfnissa igen.

Men tydligen har han nog brytit fingret så han är på akuten nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0