På tal om "fula" hundar.

Vet itne hur man svarar på kommentarer o sen finns det ju inget sätt att få tag på dig heller.

För det första måste du blandat ihop River med nån annan för jag stod inte bredvid James. Jag tycker James är en jätte fin hund.  O vet redan att han är från samma Marinas kennel. Hunden heter Wizage Zed Zombie , jag tycker personligen inte han är så fin. Men han kom ju före den jag ställde så HEY den är ju tydligare "finare" än honom.

Sen tycker jag ärligt talat är rätt löjligt att haka upp sig på en sån löjlig grejj egentligen. Hur du hittade hit från början kan man ju undra också ? Har en liten blogg med vänner o bekanta som läser den. Det var inte meningen att nån som vet vem den hunden är skulle läsa den. Skulle aldrig lägga ut en sådan kommentar på ett forum eller liknande.

Orkar inte sitta o diskutera, tycker inte jag har gjort fel. Men om någon tagit illa upp kan jag bara ta bort det inlägget.


Kommentarer
Postat av: ....

Ok, jag missuppfattade i sådana fall vilken hund du syftade på. Jag trodde det var James du menade. Nej en hund är inte finare än en annan bara för att den kommer före på en utställning. Det är totalt fel. Tycker River är jättefiiin och borde fått en mycket bättre placering än vad han fick! Ber om ursäkt för felsteget.

2008-11-20 @ 10:49:30
Postat av: Svar till kommentar. -->Emelie

Helt OK. Om jag hade läst att River var ful på nån jävla bruds blogg hade jag också fällt ut huggtänderna. De blå hundarna är dom finaste. Hade Casy , världens vackraste tjej hennes sista månader =( . Och JEPP självklart borde Riversson fått bättre placering , HIHI =P



Ses i utställningsringen, så kan vi kriga om vems hund som egentligen är "finast" =)

2008-11-20 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0