Ooops.

Sitter med frukost och ska snart ner till gymmet. Blir nog långpromenad med hundarna också för båda verkar ha vaknat med tre gånger så mycket energi än vanligt. sitter på kanal5.se o kollar ett forum där de efterlyser folk de kryssat med. Genom Färjan såklart. Folk är ju minst sagt frispråkiga. Sitter och gapskrattar ibland ibland jättegenerad.
Ett urval:

Du mystiska man som var på telekonferens som satte på mig bakifrån i båda hålen i omklädningsrummet till SPA-avdelningen. Jag glömde suga av dig som jag lovade. Vi kanske kan boka en fredag nu i december o fortsätta där vi slutade ? Sök upp mig på facebook.

 Andra är hur söta som helst . "Snyggast på båten 11/10, vill gärna veta vem du är"

Ett av mitt o jess kryssminnen var första gången. jag var 18,jess var 19. Vi hade hämtat biljettérna o allt som behövs. Men det var jättefint väder ute, så vi skulle ju såklart ut och sola. När vi skulle gå in igen hade vakterna ställt sig på terminalen. Åldersgränsen är 21 så dom  vägrade ju såklart att släppa in oss. Så vi ringde jess kompis som jobbade där, hon försökte prata med vakten utan framgång. Hon ringde till sin pojkvän som också försökte snacka med dom. Samtidigt står det typ 100 pers o glor på oss. Undrar vad det är som händer. Sen ringer dom ner kaptenen som tittar på oss o säger "det är väl klart att tjejerna ska med" när vi kommer upp i terminalen börjar alla applådera. HIHI


Kommentarer
Postat av: jess

haha ja riktigt kul minne, men då var man ju skitnervös..tur att man hade kontakter :) Nu är man gammal och vis och kommer på ändå,,,hehe aa fast vi har ju kommit på i många år ändå, man får inte vara dum inte :P

2008-11-27 @ 08:57:30
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0