Mitt arsel till pojkvän <3

Bland det bästa David vet är att sitta o bjuda på saker på Tradera. Enligt David sparar han en förmögenhet på varje ny sak han köper.. Men istället för att spara pengarna han sparar lägger han det på nya saker. Nu har han vunnit saker för 2000 kr. Och en rakapparat för BARA 500 kr, det är ju jätte biligt.

Fast han har köpt tre tröjor och ett par mysbyxor från förra amstaff.nu , jag tjatade till mig byxorna och en tröja. Dom kläderna är jätte fina faktiskt.

Igår köpte han  ny mobil, w880i tror jag det var. såklart tröck han fel kod så han låste mobilen. Kundtjänst hade stängt. David var så jävla sur och jag fnissade mest åt honom för att han är ett klantarsel.

Pappa hade ju köpt ny bärbar dator till mamma med, så då hade han bytt ut router till huset så internet fungerar inte till vår dator utan bara min bärbara. Efter tre timmar hade david änligen fått igång internet och kunde hitta koden. Han var INTE glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0