Krig.

Det råder tredje världskrig hemma. Införskaffade oss ett playstation 3 för några veckor sen, vilket jag ansåg var helt slöseri med pengar. Fick vi hem ett spel som jag OCKså kan köra, sega rally tror jag det heter.

Och jag har vunnit 2 av 11 spel , JIHO =) . David såg ut som han hade svalt en apelsin när jag vann över honom på den svåraste banan..  Nog är jag dålig på bra mycket, men tv spel har jag alltid varit en liten jävel i.. 

Det är Verkligen fullt, seriöst allvar här hemma. Blod svett o tårar, ingen vill ju ge sig. Fast han erkände idag att han brukar låta mig vinna si sådär var 8e gång. för att jag inte ska bli förbannad o sluta spela..

Jag som trodde jag på allvar att jag vunnit alla de där gångerna men nej.
"Men du är ju söt iaf" som är en standardsvar på det mesta om jag blir sur.  Men jag vann iaf på svåraste banan. Jag är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0