Kläder!

Rensade den ena garderoben förra veckan. En flyttlåda med kläder med Bara kläder jag inte använder. Öppnade min andra garderob igår. Kläderna som man inte använder brukar jag bara lägga på golvet, sen hamnar  nästa hög över. Ah ni fattar grejjen. hämtade upp två IKEA påsar med kläder från källaren och ingen plats att lägga dem. Bara o börja rensa :S

La ut alla "golvkläder" i vardagsrummet. Ah ni ser själva.




David "punchline" Landin tyckte ju att jag kommer ju inte få plats med kläderna i nya lägenheten heller. Men aldrig att jag kommer slänga nått. Never! Hihi han får väl ge mig lite av hans garderob platser sen. =)

Som han brukar grymta från badrummet " EMELIE , DU HAR 5 AV 6 HYLLOR.  STÄLL DÅ INTE DINA GREJJER PÅ MIN HYLLA MED!!! " hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0