Jippie!!!

ÅH min absoluta favoritdj har släppt lite nya remixer. Mebbe. kan lägga upp nåra låtar här sen, o de får ju lov o spelas på partyt på lördag.. Dj Mebbe. han lägger bland annat upp på piratebay.org. vet jag.

Fick ett jätteroligt mess av jess idag :

I år ska jag vara först.........
Snön ligger vit på taken, tomten knullar en nisse i baken.
Tomtemor vid spisen står, hör när det för tomten går
Tomtemor blir kåt och glad, men hittar bara en ask choklad
Upp med bit för bit i musen, tänka sig det gjorde susen
Musen är nu full och kletig,tomtens balle är nu slak och smetig
Nissen ställer sig på tå,för att kunna musen nå
Tomtemor vill suga kuken, tomten torkar sig på duken
Nissen knullar som en tok, frustar som ett gammalt lok
tomtemor hon gnyr och kvider,nissen ut ur henne glider
Nissen är nu glad och nöjd, det här med jul är en fröjd.
God jävla jul =)

Vidarebefordrade till mamma o pappa. SHIT vilken utskällning jag fick när jag träffade dom sen. Dom var inte glada..
"Emelie , det där är inte kul." Balle, kuk, är du fem år fortf ? "


Var iväg till stallet o hade lektion, gick sådär. Hade elev på ridningen idag, o dom är inte direkt bra. Man betalar 230 kr /lektion då kanske man vill ha lite kvalite. För det första gjorde vi ungefär 20 olika övningar. I vanliga fall kanske man gör 5. Blev ett varv per grejj, sen STOD vi still o så babblade hon på om allt o ingenting i 10 min. Nä verkligen kass. Sen hann hon itne snacka med alla efter lektionen, bland annat mig. SEriöst. Nä snacka om att kasta pengar i sjön.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0