Helgens citat.

"Det är tur att jag inte känner igen någon här " Mange konstaterar, o talade nog för alla =)


"Unibrow liksom, det finns en serie där alla ser ut så .. " Mohahahah



Malin berättar om förra helgens bravader.

"Får jag bjuda på en drink?" "nej"  "Var har du gjort av din kompis då, Blomman ?"

..............

"Så nu får du fortsätta kallas blomman" Hehe, tack.



(Rob har ålderskomplex .. ) (blabla)[email protected].

"hehe är det så gammal du är ?" Nej, det är så många personer som jag har mördat som har frågat om min ålder " "Eller nä, det är så många negresser jag har satt på"



"Jag vill ha lördagen lite öppen för eventuellt ska min flickvän iväg o festa o i så fall ska jag gå naken hemma och kasta apelsiner" Rob igen. =)



"Våra microvågsungnar konverserar "  What ??



"Fryser du?" "Ehm nej, jag ska bara köpa dricka"  Ska beställa i baren..



"Hon vill ha mig! , hon är så jävla tänd på mig! , (Kille som hade halva inne på Veronica Maggio)



Kommentarer
Postat av: jessie

Tackar :)

2008-11-04 @ 19:14:09
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0