Fre kväll.

Förfest hemma hos malin , eller ja skulle vart. Sara kom vid 7 men de andra dök inte upp av olika anledningar. Så vi drog till Magnus. Stan är ju typ så I-I liten. Träffar folk som man träffat på iaf 3 olika håll innan. Ingen anonymitet i Eskilstuna direkt.

Men det var trevigt, 15 grabbar o vi . =).

Ute på harrys, alla var över 50 år. Tyckte det var skitkul när det sätter sig tre gubbar bredvid oss o börjar ragga. HIHI jag o malin tittade på varann o "japp, vi går o röker"

Råkade ut för ännu en sliten, alldeles för alkoholpåverkad brud på 45 år. HIHI typ som "babsan" Jess . Babsan var roligare. Då skrattade man mer än i hela sitt liv. du kanske vet vilken del jag menar ? =P

Har snott lite citat från malin:

Såhär såg jag ut,




CITAT

Vakten fick en dörr på sig av en kärring, sen började han stöta på henne. Hon blev skitförbannad och sa:

(Vakten sa något)
Hon:  -Du är lika bombad som min hund.
Du påminner mig också om min hamster, lika mörklagd.

Till oss:

Ja, min hamster är faktiskt mörkrädd. Hamstrar kan vara mörkrädda dom också, så jag har alltid en lampa som står på åt "han". Men det är en hon, min dotter skulle döda mig om hon hörde att jag sa "han".

Sen började hon prata om att hon skulle göra tofflor av Hamstern
Hennes kompisar sa:
Men det blir ju bara till en toffs.
Hon sa:
Men man ställer sig ju och plattar ut toffsen ju!

Sen blev det en diskussion om att kärringen och hennes kompis hade försökt para sina hamstrar, men det gick inte så bra. Det var två hanar, så dom var alldelses blodiga innan dom var färdiga med varandra. Hur fungerar det egentligen? Hamstrar har ju jätte små!
Och så sa dom att dom alltid kollar på karlarna dom är med, så "dom" inte är jätte pytte små.

Så sa om till oss:
Kolla alltid på Karlarna så dom inte är hamstrar!
_____________________________________________________________________

På vägen hem fick jag höra:
"Fan, du är ju grymt lik Gwen Stafani!" (Börjar undra hur fan han tänkte, enda likheten är väl att båda är blonda?)
_____________________________________________________________________

50+ på harrys! Kändes inte så skoj igår! Men alla grejer dåliga som bra, gjorde kvällen helt okej. Alla vi träffade igår hette Jimmy, Tommy, Richard och Magnus, var intressant!


Kommentarer
Postat av: jessie

Ohh vad snygga ni var, hade velat komma med :) Lite bättre i dag i alla fall men nu är jag förkyld

2008-11-22 @ 16:52:51
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0