Citat.

Im so DOOOOONNNEEEEE and there is nothing you can DOOOOOOOOO!




Vi är typ som Serena , Chuck och Blair , vi måste hitta Nate"

................

"Det blev ju som Chuck och Blair" Mhm men Blair är slampigare än i serien.




-Man hör att du är en finne       -Ehm , jag är född i Sverige.




Nej! Jag har tappat mina cigg, jag fick ju lov att panta burkar för att ha råd med dom !




•-         Men hade ni bara tänkt låta mig stå här o vänta ??! - Nja , ne det var tänkt att du skulle möta oss i nyfors. -Hade du tänkt mig låta gå SJÄLV genom nyfors??!  - Men , ja .. vad svårt du gör det här ..




"Mår du bra Malin?"  "vadåra ?"

Du ser ut att ha blivit överskörd , utspottad av en skördetröska o legat i skit på en åker.





Man vaknar upp och kollar bredvid sig, det är den fulaste människan man sett, det är en cayote ugly.

-Tyckte du han var ful ?

-Nej det är jag som är Cayote Ugly =)



"MEH!  Alla är typ gamla här"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha..sköna komentarer. oh seriöst du hade tänkt låta mig gå själv :P hehe. Kul var det dock :)

2008-11-17 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0