Party.

Seg  idag. Men David drog iväg mig på en shoppingtur för att införskaffa några till saker o står på vår inköpslista till flytten. Blev 2 tavlor , en list med krokar att ha i hallen och en dörrmatta =)

Igår vid 7 drog jag till Christian , var jättetrevligt. Spårade ur lite vid sen bara pga av objudna gäster o för stor alkoholförbrukning hos somliga.
Min Malin kom vid 10. Var 5 som skulle till krogen, men dom droppa en efter en på vägen. Sen träffade jag o Malin på de dom som inte fick komma till festen. De skulle med till krogen men vi hann tappa bort dom innan vi hann dit.

Var på skittrevlig efterfest. Som sagt är det äckligt hur liten stan är. På samma fest var en gammal barnkompis, en från samma skola, en bartender , en man festa med för 3 helger sen, M gamla klasskompis, O C kompis. Weird.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vill inte ha en korv? ;)



dom som skulle med droppade ju av alla på samma ställe ;)

2008-12-06 @ 16:13:43
Postat av: jess

Ohh jag vill med vara med och parta, spara lite enrgi tills jag kommer hem, har det underbart här. puss

2008-12-07 @ 09:03:24
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0